Календарно-тематичне
планування з алгебри для 9 класу
2 год на
тиждень
Номер уроку
|
Тема
|
Кількість годин
|
Календарна дата
|
Дата проведення
|
|
І семестр
|
30
|
|
|
1
|
Повторення матеріалу 8 класу.
|
1
|
|
|
2
|
Діагностична
контрольна робота №1
|
1
|
|
|
|
Тема 1: Нерівності
|
14
|
|
|
3
|
Числові нерівності. Доведення числових
нерівностей.
|
1
|
|
|
4
|
Основні властивості числових нерівностей.
|
1
|
|
|
5
|
Основні властивості числових нерівностей.
|
1
|
|
|
6
|
Почленне додавання і множення нерівностей.
|
|
|
|
7
|
Застосування числових нерівностей для
оцінювання значення нерівностей.
|
1
|
|
|
8
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота.
|
1
|
|
|
9
|
Нерівність з однією змінною. Розв’язок
нерівності. Рівносильні нерівності.
|
1
|
|
|
10
|
Система та сукупність нерівностей з однією
змінною. Числові проміжки. Переріз і об’єднання проміжків.
|
1
|
|
|
11
|
Розв’язування вправ.
|
1
|
|
|
12
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота.
|
1
|
|
|
13
|
Розв’язування вправ.
|
1
|
|
|
14
|
Розв’язування вправ.
|
1
|
|
|
15
|
Розв’язування вправ. Підготовка до
контрольної роботи.
|
1
|
|
|
16
|
Контрольна робота №2
|
1
|
|
|
|
Тема 2: Квадратична функція
|
20
|
|
|
17
|
Функції.
|
1
|
|
|
18
|
Властивості функції: нулі функції, проміжки
знакосталості, зростання і спадання функції.
|
1
|
|
|
19
|
Розв’язування вправ.
|
1
|
|
|
20
|
Найпростіші перетворення графіків функцій.
|
1
|
|
|
21
|
Найпростіші перетворення графіків функцій.
|
1
|
|
|
22
|
Найпростіші перетворення графіків функцій. Самостійна робота.
|
1
|
|
|
23
|
Функція
, її властивості та графіки
|
1
|
|
|
24
|
Функція
, її властивості та графіки
|
1
|
|
|
25
|
Контрольна робота №3
|
1
|
|
|
26
|
Квадратна нерівність. Розв’язання
квадратних нерівностей
|
1
|
|
|
27
|
Розв’язування вправ.
|
1
|
|
|
28
|
Розв’язування вправ.
|
1
|
|
|
29
|
Системи рівнянь другого степеня з двома змінними.
|
1
|
|
|
30
|
Графічний спосіб розв’язання систем рівнянь
другого степеня з двома змінними
|
1
|
|
|
31
|
Розв’язання системи рівнянь з двома
змінними. Самостійна робота.
|
1
|
|
|
32
|
Розв’язання текстових задач складання
системи рівнянь з двома змінними
|
1
|
|
|
33
|
Розв’язання текстових задач складання
системи рівнянь з двома змінними
|
1
|
|
|
34
|
Розв'язування задач.
|
1
|
|
|
35
|
Розв'язування задач. Підготовка до
контрольної роботи.
|
1
|
|
|
36
|
Контрольна робота №4
|
1
|
|
|
|
Тема №4. Елементи
прикладної математики
|
10
|
|
|
37
|
Математичне моделювання
|
1
|
|
|
38
|
Математичне моделювання
|
1
|
|
|
39
|
Відсоткові розрахунки.
|
1
|
|
|
40
|
Формула складних відсотків.
|
1
|
|
|
41
|
Випадкова подія.
|
1
|
|
|
42
|
Ймовірність випадкової події
|
1
|
|
|
43
|
Статистичні дані.
|
1
|
|
|
44
|
Способи подання даних.
|
1
|
|
|
45
|
Підсумковий урок з теми «Елементи прикладної
математики»
|
1
|
|
|
46
|
Контрольна робота №5
|
1
|
|
|
|
Тема №5 Числові послідовності
|
11
|
|
|
47
|
Числові послідовності. Властивості числових
послідовностей. Арифметична прогресія.
|
1
|
|
|
48
|
Формула
n-го члена арифметичної прогресії.
|
1
|
|
|
49
|
Сума перших n членів арифметичної прогресії
|
1
|
|
|
50
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота.
|
1
|
|
|
51
|
Геометрична прогресія
|
1
|
|
|
52
|
Геометрична прогресія. Формула n-го
члена геометричної прогресії.
|
1
|
|
|
53
|
Сума перших n членів геометричної прогресії
.
|
1
|
|
|
54
|
Розв’язування вправ. Самостійна робота.
|
1
|
|
|
55
|
Нескінченна геометрична прогресія
та її сума.
|
1
|
|
|
56
|
Розв’язування вправ. Підготовка до
контрольної роботи.
|
1
|
|
|
57
|
Контрольна робота №6
|
1
|
|
|
|
Тема №6 Повторення і систематизація навчального матеріалу.
|
8
|
|
|
58
|
Числові нерівності.
|
1
|
|
|
59
|
Розв’язування лінійних нерівностей та їх
систем.
|
1
|
|
|
60
|
Функції, властивості функції, властивості
квадратичної функції.
|
1
|
|
|
61
|
Розв’язування рівнянь та нерівностей з
однією змінною
|
1
|
|
|
62
|
Розв'язування задач.
|
1
|
|
|
63
|
Контрольна робота №7
|
1
|
|
|
64
|
Аналіз контрольної роботи.
|
1
|
|
|
65
|
Узагальнення знань за курс 9 класу.
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар